24 februarie 2014

Gand pentru EL

           Ti-as spune Te iubesc, insa mi se par doar 2 cuvinte mult prea nesemnificative pentru ceea ce simt. Ti-as spune Te ador, insa nu se citeste pasiunea pe care o traiesc alaturi de tine. Ti-as spune Te doresc, insa dragostea mea reprezinta mult mai mult decat atat. Asa ca iti spun Esti TOTUL pentru mine, esti UNIVERSUL meu, esti iubirea vietii mele. 
           M-am gandit sa te ivit la o intalnire secreta. Te invit acolo unde grijile, apasarile si necazurile nu exista, unde suntem DOAR noi doi si goliciunea noastra, unde sperantele si visurile devin realitate, unde fanteziile devin realitate, unde cuvintele nu exista, unde mangaierile si atingerile devin lucruri noi si se reintalnesc cu pasiunea de la inceput. Ce zici, te astept?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu