15 septembrie 2011

Primul gand de mama....

Primul gand, prima lacrima, primul sarut, prima imbratisare, prima alintare, prima gura de aer, primul pampers, primul body, prima caciulita, prima pereche de botosei, primul gand de mama.....Da, sunt MAMA! Oau...si totusi mogaldeata asta mica pe care am auzit-o prima oara tipand si apoi am vazut-o pentru cateva secunde este a mea....Si doctorita ma cosea de zor....Oare unde au dus-o? Oare cate kilograme are? Oare cati centimetri? Oare e bine? Doamne te rog sa fie sanatoasa, sa vada, sa auda! Oare cum o sa ma descurc? Am sa fiu o mama buna? Da....am sa fiu, am sa incerc sa fiu cat mai buna.....Oare cand am sa o vad iar? Oare o plange? Oare au grija de ea? Da...au, ca doar pentru asta sunt platite...Si doctorita tot cosea....Oare am sa stiu sa o imbrac? Oare am sa stiu sa o tin? Oare e bine? Da, e bine....ca altfel imi spuneau...Doamne am zarit-o cateva secunde si deja mi-e dor de ea...cum este posibil? Si totusi este a mea, copilul meu, steluta mea frumoasa....Si am ajuns la ati....Oare ce face? Oare doarme? Oare mananca pentru prima oara? Si a venit tati...si mami...si iubitul meu sot...si fratele meu si moasa....si daci...si nasa...si nana si nanu...si liviu....si totusi oare ce face? De ce nu e langa mine?De ce nu o pot vedea? Mi-e dor de tine.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu