04 octombrie 2013

Iarta-ma

Astazi, 04.10.2013 ai 2 anisori si jumatate. imi pare rau ca nu am mai scris nimic, insa timpul este nemilos cu mami. Voi incerca sa scriu mai des, sa poti citi peste ani toate lucurile minunate cu care ne insenizezi serile si week-end-urile. Nici nu stiu cu ce sa incep sa scriu ultimele noutati despre tine. Ai o camera noua, minunata, de care esti foarte incantata si foarte fericita. Ai inceput sa ne intrebi: "dunde duci mami?" "de che?" "dodata?" si muuulte alte intrebari. Seara ma mangai pe fata si imi spui "iubita mea" si ma pupi din tot sufletul tau, iar eu am impresia ca timpul sta in loc in acele momente. DA, esti a mea, dar esti minunata! Iti place muzica nespus de mult, stai nemiscata si te uiti la videoclipuri. Nici desenele animate nu sunt atat de captivante. Mananci orice, important este sa nu mananci singura, sa mancam "toti". Iti plac ursuletii, "pintesele", piticii si animalele. Iarta-ma. Iarta-ma pentru ultimele luni in care nu am spus nimic. Iarta-ma.