18 octombrie 2013

Prima oara la bile in Ikea

Duminica am fost in Ikea cu mamaie si bunica, la locul de joaca cu multe "biie". A fost pentru prima oara cand te-am lasat singura. Ma uitam la tine prin geam, dar nu te puteam atinge. Sentimentul a fost impartit in mod egal intre bucurie si tristete. M-ai strigat cand nu te puteai ridica in picioare intre bile si am plans. Am plans pentru fiecare secunda in care te uitai la mine cu lacrimi in ochi si strigai mami mami mami, am plans, apoi, cand te-am vazut zambind cand te-a ridicat doamna care avea grija de voi, am plans cand te-am vazut vorbind cu un alt copil, am plans cand am vazut ca esti fericita ca desenezi alaturi de alt copil. Dar a meritat. A meritat fiecare lacrima, deoarece TU erai fericita. A fost frumos, ti-a placut si o sa mai repetam experienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu