24 octombrie 2013

Inventii de-ale Marei

In fiecare seara, cand ajung acasa de la serviciu, o intreb pe Mara ce face, ce a facut azi, ce a mancat, diverse intrebari. Urmatoarele povestioare s-au intamplat in decursul a doua saptamani din luna octombrie: Ajung acasa cu tati, Mara zice "Mimina" (Sarutmana), ma schimb si o intreb:
  1.
Mami - Ce ai facut mami azi?
Mara - Am fost a poitie ( la politie).
Mami - Pai de ce ai fost mami la politie, ce ai facut?
Mara - Nu am ascutat (ascultat) si am facut nebunii.
Mami- Si ce ai facut mami la politie?
Mara - Am macat boboane! (bomboane)
  2.
Mami - Ce ai facut mami azi?
Mara - Am fost a gadinita ( la gradinita).
Mami - Si ce ai facut mami la gradinita?
Mara - Am jucat copii (m-am jucat cu copiii).
Mami - Si ce ai mai facut?
Mara - Am ascutat-o (ascultat-o) pe doamna.
Mami - Si altceva?
Mara - Am papat boboane (bomboane).
3.
Mami - Ce ai facut mami azi?
Mara - Am facut buba.
Mami - Pai cum ai facut mami buba?
Mara - Am cazut din pom.
Mami - Din ce pom ai cazut mami?
Mara - Pe stada (De pe strada).
Mami - Si unde te-ai lovit mami?
Mara - A cap (la cap).

Bineinteles ca niciuna dintre povestioarele de mai sus nu este adevarata, insa se pare ca micile inventii ale Maiutei (Marutei) sunt perfect adevarate pentru ea, le traieste si le simte, desi real nu s-au intamplat niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu